Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

張貼在 Uncategorized | 1 則迴響

不爽

不爽,不爽,不爽,不爽,不爽,不爽,不爽,不爽,不爽,不爽
自以為是,不可一世……..
 
些刻不爽,下一刻………我xxxxxxx…….勃然大怒
張貼在 生活 | 2 則迴響

西安七天行

七日的西安行,見到學到的多,但玩的更多
 
第一日
在氣車和飛機中渡過~~初識了一班朋友,還有就是再次感受到傲翔天空的感覺
當晚就自己個組人去左鐘樓,影左d相
係戈度ge食街豪左幾蚊去試戈d所謂ge小食
之后就全組人,全個旅程都無試過個d野,態度唔好唔係一個問題
最大ge問題係唔好食嘛…
 
第二日
開始認識到西安的飲食交化,就係香料 加 辣椒 加 洋葱 加 蒜頭
味道真係唔係個個人都接受到
當時就諗到最強ge一味餸,就係洋葱炒蒜頭…無人食
之后係雨中去左西安交大听講座
其間,包含了大量的影相時間,無帶相機,所以要等人係fb度tag我,,kaka
 
第三日
朝日听完最后一個講座后,下午就開始我地ge西安旅遊
第一站就係傳說中的兵馬俑
一號坑真係好鬼多兵馬俑,氣勢宏偉.
隨后在景點的屠宰店度見到個買成十三萬ge觀音(玉做)…o晒嘴
買戈個應該有病…
睇完就去晚餐–餃子宴,順便睇 仿唐樂舞
呢個餃子宴同當年畢業旅行戈餐就差得遠lo..
呢餐先叫餃子宴,但個量,大約一人今到十一二只餃子啦
出餸快,我地又食得快,收得仲快,因為趕住開show
佢收晒d野,唔通惊我地覺得佢d舞唔好睇會用d餸咪上台?
之后個仿唐樂舞,的确係幾好睇ge,不過就部份"宫女"就老左小小咁大把lor
戈晚,在室友的邀請下,去左學同玩三國殺
只知這是一個幾屈機ge游戏,我諗創作人ge靈感應該是在killer呢個扑克游戲入邊得到ge….
 
第四日
一早起身,趕住去延安,車程係四個鈡或以上
途中就去軒轅廟同黃帝陵
唉,真係山高黃帝遠,又要爬山又要呢樣又要戈樣…想攰死人咩…
跟住,呢一日就差唔多係車度渡過
去到延安,入住延安大學窑洞賓館
夜幕降臨,又出去浦下
去左戈唔知咩橋度行街,行完就返大學啦
點知返到去,听到領隊之一講
我地頭行戈度條食街有新疆仔打交咁啱,仲有一批學生係戈邊
戈刻真係好似睇電影咁正,要即刻截的士過去兜返d人返黎
真係,旅行就係要發生d咁ge事先好玩ga嘛…
 
第五日
一早又係食埋晒戈d九成都唔啱廣東人口味ge早餐
本來今日要同延大學生交流,好似無人黎,所以取消左
係呢個中國革命根據地度,就梗係要睇返d历史野
一早就去登山,睇寶塔山
跟住就去革命歷史博物館
戈個博物館好似唔知邊度睇過咁,入邊睇d野好熟口面
但又講唔出幾時睇過..
食完lunch就去去楊家嶺
之后去枣園,以為係種枣ge,點知係毛澤東個批人以前住過ge地方..  =.="
楊家嶺同枣園都係戈d差唔多樣ge屋,都係戈幾條友住過之后而出名
話咁快就第四日,因為要在尾二晚歡送晚宴度表演(每組都要)
今晚就決定埋要表演d咩同做排練
決定左係 反串 加 仿唐舞 加 sorry sorry 加 nobody 加 第一支舞
係天台排到十一點幾,完左
跟住去左人地個組度玩三國殺,殺,殺,殺,殺到三點
再返去沖涼,無熱水,開水喉得返暖水….頂住沖左
第六日
又係一早起身,覺得特別凍
食完戈d嘛嘛地ge早餐后又趕返去西安
由八點半定九點開始搭車(准确時間忘了)
一直搭到三點…..攰到想講粗口
途中去到一個 天下第一墩 的地方,個度個橋墩真係高到腳軟
如果係戈度跳落去,真係不得了…
之后三點幾返到西安,食飯
戈陣時知道中左招,發燒
即係叫c姐俾左d藥我食….唉,臨完場先黎作病
三點幾食下午茶咩,跟住六點又話食…….
食完即係上房排劇,排下排下又訓左一陣
到左食飯,食完,跟住頒證書
頒完就開波,我地第一組,早去早享受
表演完就好hea咁睇人地表演~~~
完左就再去大雁塔北廣場睇夜景
感覺不錯,好彩有brian哥借件3俾我,唔係咁吹風法就死左
睇完又同埋d人出左去kfc叫雞,點知去到己經十一點幾,己關門
唯有返去食杯面,食完part藥又訓
最衰作病,唔係就會癲埋戈晚
 
last day
起身,食完野又出去,去左城牆戈度
又係一個狂照相的時間
睇完就返去lunch,跟住就去機場
用左大約一個鈡
去到之后,上埋機,有條友話唔搭,為左搵返佢件行理,延遲左一個鈡
跟住又搭左兩個幾鈡機,落左機,等左大半個鈡又上巴士返澳
又坐左三個鈡車
最后返到屋企十點九,還不算太遲,但好攰
 
總結
學到好多玩ge野,但己經唔記得玩過d咩..
手信,算吧,最憎揀手信….
 
張貼在 生活 | 5 則迴響

香港之行

尋日,關愛之光搞團去香港
未去之前,就因為剪片而直踩
剪到六點先諗到無人幫我交驚訝
好彩搵到,之后即刻沖去沖涼
搞完一輪就去左碼頭…
 
第一次去香港,感覺有點興奮,盖過了眼訓
去到香港之后,搭車個陣睇到D風景
其實同大陸差唔多
但見到佢地個d廣告牌
我好中意個只feel,個种不惜一齊將佢放到最出
睇到佢拉任個廣告牌戈D線,好正
係全日三個探訪ge機構入邊
無一個機構講ge嘢我係知ge
因為每次我都係度釣魚昏昏欲睡
一坐係度就好攰…
 
解散左之后,即係去感覺香港ge文化戴太陽眼鏡
行街,雖然係跟住d女仔(之后各自行)
感覺都幾好~~集合后去食野
去左間食日本野ge地方,等位個陣又訓着左昏昏欲睡
是旦食左個拉面,d味又似係浓又似咸
唔知D  ga佬係咪都係食得咁浓/咸
之后同Kevin哥去行街,諗住去掃街,點知得個一兩間小食店傷心
仲要買左一粒酸味好重ge,本人覺得唔臭ge臭豆腐
最砥死係個條街,真係成條街都係有搞寛頻上网個D人
香港真係有咁多間上网公司???
之后又迷失左係香港ge地鐵站開懷大笑
香港真係大過澳門好多
 
哈哈,返到澳門之后
行返home個陣,只眼無法驟焦
一返到屋企就訓,涼都唔沖啦
今朝先沖,己經連續兩日係咁,跟住又出去飲茶去了
尋日香港之行,廿幾人,千五蚊,食到唔愿食,好抵!!!
有機會要再去香港,要shopping!!!
 
張貼在 生活 | 6 則迴響

鏡湖龍舟

今日,終於係鏡湖龍舟的第一次訓練
上次每次話訓練ge時候
唔係天灾(天氣突然變冷)就係人祸(教練唔得閑)
但出奇的多人去,一條龍裝唔晒
之后佢教我動作,佢話我個d動作係舊式ge動作
但佢教我ge個d動作
就係我地以前玩到無晒力之后個d動作  戴太陽眼鏡
今次個d運動量,真係少得惊人昏昏欲睡
諗返起龍青個陣,真係好正
一去到就爆個2000……
期待下一次有更好ge感覺
 
張貼在 生活 | 15 則迴響

第一日學車

今日,第一次去學車
發覺要花成個鈡先去到學車個度….
一去到,同個c傅講左兩句之后
佢就無理過我……  orz
係直線個度狂兜圈
依家對起步同剎車有d唔熟
差唔多完個陣好想剷入去兜8字
但俾佢快一步叫我收車
之后睇下時間,我10點九攞車,佢11點半就叫我收車勃然大怒
不過算,第一日當送俾佢…..
張貼在 生活 | 5 則迴響

虎年第一k

虎年的第一次唱k終於完成了
胜方有釗,超,安,威,燊,光,helen,b + 偉哥帶來的女仔
敗方有奶豪,偉哥
偉哥被酒精完全征服
都講左酒精不導人向善
 
今次唱k還ok,但中途感覺好餓
今次都有小小醉意,但完全不影响我
第一次在澳門過初一/二
感覺比鄉下還少氣氛,似放緊普通假期….
張貼在 生活 | 12 則迴響

体質鑑測的一天

今日,一早同炳釗去左氹仔做体質鑑測
炳釗陪我去而矣,但俾我屈左佢都參加埋一份
最慘的都係跑一千
跑完之后好頽,得一分
握力,体形都爆分
体重輕了,唔知係好事定壞事…..
其它唔好提
 
之后見到啊超同麗人
走個陣話去踩完單車先返home
踩左一粒鈡,挺爽
環繞威尼斯人一圈,風景還可以
在回程途中,啊超出現了   紅,肿,熱,痛
哈,技術不足,請多多練習
 
中午又飛返鄉下
但今日得到了不少
得到了一對似乎不属於自己的脚,同一邊极痛的搏頭
張貼在 生活 | 11 則迴響

久違的體力運動

今日,拖住個帶有通宵唱k后遺症ge身体
去左打波
家富繼遲到王子的稱號后
又得到甩底王子的稱號戴太陽眼鏡
同莊子去到之后call人
莊子call左偉哥,我叫左佳鵬
打得好爽,第二場之后更feel
四點半打到八點
補習都無去    哈
中場加埋tony光ge強力觀眾
打得不錯,籃球好像進步了
不過听日ge雙重乳酸效應
應該會攰死……昏昏欲睡
張貼在 生活 | 10 則迴響

唱k去了

今日,超姐生日
so尋晚就去左唱k慶祝
今次唱k,飲ge野好淡
有只飲綠茶ge感覺
 
娟娟同啊靜wing左
一個起勢講野,一個起勢嘔
家富無心情,偉哥完全被台化
tony光去唔到,佢話人唔到,歌都要到
我地幫你唱埋<我的愛人>了,你放心
唱完五點幾,剩返肥威,小鵬,家富,tony,sunny,我,超
因為今日要返八點半,唔想返學前訓
因為好易起唔到身,於是去m記食個早點
在helen樓下都撞到佢,佢真係肥左不少
食完hea到七點三,返home沖個涼
之后返學去了
 
上堂個陣釣左大約一個鈡魚
之后就唔多眼訓,但對眼勁攰
中午ge社會堂,又等住去訓
不過第一次咁玩
有當日謝c宴之后ge感覺
真係好正
 
張貼在 生活 | 19 則迴響